OGŁOSZENIE
Spółdzielnia Mieszkaniowa „PIAST” w Barlinku ul. Wodna 2
74-320 Barlinek
ogłasza
pisemny nieograniczony przetarg na wykonanie
ZADANIE:
- Remont loggii w mieszkaniach nr 1, 4, 7, 10, 21, 24, 27, 30 w budynku Armii Polskiej 4 w ilości 8 szt. w Barlinku.
- Remont niezabudowanych loggii w mieszkaniach nr 12, 13, 14, 15, 16 w ilości 5 szt. i naprawa uszkodzonych tynków przy loggiach mieszkań nr 12, 13, 14, 15, 16 budynku Wylotowa 3 w ilości 5 szt. w Barlinku.
- Usunięcie luźnych tynków cokołu budynku Różana 4-5 w Barlinku oraz wykonanie nowych wraz z opaską.
- Remont murka oporowego przy budynku Różana 3.
Oferta powinna zawierać:
- Ofertę cenową.
- Potencjał techniczny firmy niezbędny do wykonania zamówienia.
- Podpisane oświadczenie Oferenta o zapoznaniu się z regulaminem obowiązującym w S.M. „PIAST” w Barlinku dotyczącym zamówień na roboty, dostawy i usługi budowlane.
- Referencje.
- Warunki płatności.
- Okres gwarancji.
- Termin wykonania.
Dodatkowe informacje oraz szczegółową specyfikację można uzyskać w siedzibie Spółdzielni w Dziale Technicznym, pokój nr 3 / tel. 95 7461095.
Oferent winien dostarczyć ofertę w zamkniętej, zabezpieczonej i opieczętowanej kopercie.
Koperta powinna być zaadresowana i opisana w następujący sposób:
ZADANIE:
„Oferta do przetargu nieograniczonego na remont loggii w mieszkaniach nr 1, 4, 7, 10, 21, 24, 27, 30 w budynku Armii Polskiej 4 w ilości 8 szt. w Barlinku, remont niezabudowanych loggii w mieszkaniach nr 12, 13, 14, 15, 16 w ilości 5 szt. i naprawę uszkodzonych tynków przy loggiach mieszkań nr 12, 13, 14, 15, 16 budynku Wylotowa 3 w ilości 5 szt. w Barlinku, usunięcie luźnych tynków cokołu budynku Różana 4-5 w Barlinku oraz wykonanie nowych wraz z opaską oraz remont murka oporowego przy budynku Różana 3.”
Nie otwierać przed dniem 28.07.2021 r. do godz 11:00 .
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - pok. nr 1 / sekretariat / w terminie do dnia: 28.07.2021 r. do godz. 10:30.
Komisyjne otwarcie ofert odbędzie się dnia 28.07.2021 r. w siedzibie Zamawiającego w Barlinku,
ul. Wodna 2, pokój nr 13 o godz. 11:00.
Wadium w kwocie: 5.500,00 zł należy wpłacić do dnia: 27.07.2021 r. przelewem na konto GBS Barlinek
02 8355 0009 0000 0345 2000 0017. Potwierdzeniem dokonania wpłaty będzie odcinek przelewu z pieczątką banku lub wydruk potwierdzający przelew. Datą wniesienia wadium jest data wpływu środków na rachunek Zamawiającego.
PREZES
(-) mgr Cezary Krzyżanowski